Konsumencie nie daj się nabić w butelkę
Od 1 stycznia 2023 r. zostały wprowadzone zmiany w ważnych dla konsumentów przepisach, dlaczego warto się z nimi zapoznać? - zapytaliśmy powiatowego rzecznika praw konsumenta – Anetę Cieślicką.
Mamy styczeń i większość sklepów kusi konsumentów wyprzedażami i rozmaitymi promocjami, jednak nie wszyscy mają świadomość, że przedstawiona oferta często nie jest aż tak atrakcyjna, jakby się wydawało. Po pierwsze pamiętajmy, że sprzedawca musi podać cenę, która w ciągu 30 dni była najniższą przed obecną promocją. Nowe przepisy zmieniają również nazewnictwo w zakresie reklamacji: zamiast „rękojmi” jest„odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową”.
Więcej w materiale wideo.
Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie. Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl