Od 1 lipca Urząd Miasta rozpoczął pracę w nieco innej organizacji niż dotychczas. Zmiany wynikają z zarządzenia prezydenta o reorganizacji, która objęła wybrane wydziały. Ma to się przełożyć na lepsze funkcjonowanie urzędu.

Reorganizacja Urzędu Miasta polegała na tym, że połączono w nim kilka wydziałów. Jak podkreśla Ewa Pełechata nie znaczy to jednak, że zmienił się sposób załatwiania spraw.

W efekcie reorganizacji zniknęło kilka referatów. Pojawiły się natomiast dwa wydziały.

Likwidacji uległ także Wydział Obywatelski. Na jego miejsce powołano Wydział Obsługi Mieszkańców. 

Komentarze  
+1 # Monsz Grarzyny 2019-07-02 17:24
Brakuje tylko wydziału do obsługi referatów i referatu do obsługi wydziałów. Burdel na kółkach :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
Dodaj komentarz

Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie. Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl

Kod antyspamowy
Odśwież

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn