Prezydent miasta zapowiedziała zmiany organizacyjne w Urzędzie Miasta. Część wydziałów zniknie, część zostanie połączona z innymi. Wszystko ma usprawnić pracę urzędu, co ma się też przełożyć na obsługę mieszkańców.
Jakie koszty są z tym związane? Zmiana pieczątek,druków,informacji o urzędzie ma swoje realne koszty. Nie lepiej rzetelnie pożegnać nieprzydatnych pracowników a organizację urzędu pozostawić bez zmian?Niezależnie jakim ktoś był pracownikiem to należy mu się uczciwe pożegnanie a nie wręczenie wypowiedzenia przez kadry i nakaz opuszczenia stanowiska pracy w ciągu 10 minut. Niezależnie od opcji politycznej ludziom należy się szacunek.
Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie.
Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl
Udostępnij
Informacje o plikach cookie
Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia Czytaj więcej...
Ilu urzędników pożegna się z Urzędem.?
Kilku odejdzie, kilku przyjdzie. Liczba etatów nie zmienia się i dalej wynosi 182.