Środa - sesja Rady Miasta NA ŻYWO
Jutro sesja Rady Miasta Kołobrzeg. XXXV posiedzenie radnych nadamy na naszym portalu na żywo. Start o godzinie 9:00. Zapraszamy.
Porządek obrad XXXV sesji Rady Miasta Kołobrzeg, która odbędzie się 13 września 2017 roku o godzinie 9:00 (środa) w dużej sali konferencyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg, ulica Ratuszowa 13.
Porządek obrad XXXV sesji Rady Miasta Kołobrzeg, która odbędzie się 13 września 2017 roku o godzinie 9:00 (środa) w dużej sali konferencyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg, ulica Ratuszowa 13.
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z wykonania uchwał Rady i informacje o przeprowadzonych przetargach.
3. Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi.
4. Podjęcie uchwał w sprawie:
1. udzielenia w roku 2017 pomocy finansowej innym jednostkom samorządu terytorialnego,
2. zmian w uchwale budżetowej Gminy Miasto Kołobrzeg na 2017 r.,
3. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Miasto Kołobrzeg na lata 2017 - 2024,
4. zaciągnięcia kredytu długoterminowego w roku 2017,
5. określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie Miasta Kołobrzeg,
6. wniesienia skargi na Rozstrzygnięcie Nadzorcze Nr P-1.4131.303.2017.K Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 21 sierpnia 2017 r.,
7. wniesienia skargi na Rozstrzygnięcie Nadzorcze Nr P-1.4131.304.2017.K Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 21 sierpnia 2017 r.,
8. wniesienia skargi na Rozstrzygnięcie Nadzorcze Nr P-1.4131.305.2017.K Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 21 sierpnia 2017 r.
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
1. uzgodnienia realizacji inwestycji celu publicznego pod nazwą "Przebudowa ul. Łopuskiego - budowa ścieżki rowerowej",
2. zmiany Statutu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu,
3. utworzenia placówki wsparcia dziennego prowadzonej w formie opiekuńczej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołobrzegu,
4. zmiany Statutu Regionalnego Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta,
5. przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marynarzy Polskich w Kołobrzegu w ośmioletnią Szkołę Podstawową nr 3 im. Marynarzy Polskich w Kołobrzegu,
6. przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej nr 4 im. Bohaterów I Armii Wojska Polskiego w Kołobrzegu w ośmioletnią Szkołę Podstawową nr 4 im. Bohaterów I Armii Wojska Polskiego w Kołobrzegu,
7. przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Kołobrzegu w ośmioletnią Szkołę Podstawową nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Kołobrzegu,
8. przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej nr 6 im. Janusza Korczaka w Kołobrzegu w ośmioletnią Szkołę Podstawową nr 6 im. Janusza Korczaka w Kołobrzegu,
9. przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej nr 8 im. kpt ż. w. Konstantego Maciejewicza w Kołobrzegu w ośmioletnią Szkołę Podstawową nr 8 im. kpt ż. w. Konstantego Maciejewicza w Kołobrzegu,
10. przekształcenie Zespołu Szkół w Kołobrzegu w ośmioletnią Szkołę Podstawową nr 9 w Kołobrzegu,
11. zatwierdzenia do realizacji przez Gminę Miasto Kołobrzeg projektu pn. "RÓWNY START - zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej dla dzieci 3 i 4 - letnich oraz dzieci z niepełnosprawnościami na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg,
12. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Kołobrzeg - Uzdrowisko Wschód dla terenu położonego przy ul. Zdrojowej,
13. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Kołobrzeg - Uzdrowisko Wschód dla terenu działki nr 86 w obrębie 4 przy ul. T. Rafińskiego,
14. przystąpienia do sporządzania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kołobrzeg dla terenu działek nr 16/3, 16/4, 16/5, 25/2, 25/3, 26 oraz części działek nr 25/4 i 28 w obrębie 6 przy ul. Przesmyk i ul. Wschodniej,
15. sprzedaży nieruchomości zabudowanej nr 4/1 obręb 10, położonej w Kołobrzegu przy ul. Bałtyckiej 22,
16. sprzedaży lokalu użytkowego nr LU 2, położonego w Kołobrzegu przy ul. Katedralnej 4,
17. sprzedaży lokalu mieszkalnego nr 8, położonego w Kołobrzegu przy al. św. Jana Pawła II 19,
18. sprzedaży lokali mieszkalnych na rzecz dotychczasowych najemców i udzielenia bonifikaty,
19. oddania w dzierżawę na okres 3 lat, części działki nr 9/9 w obrębie 6 położonej w Kołobrzegu przy ul. Wschodniej,
20. wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych, będących w posiadaniu Miejskich Wodociągów i Kanalizacji w Kołobrzegu sp. z o.o. na lata 2018 - 2020,
21. zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia uprawnień pasażerów Komunikacji Miejskiej w Kołobrzegu sp. z o.o. do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów środkami lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg i Gminy Kołobrzeg,
22. przyjęcia stanowiska przez Radę Miasta Kołobrzeg w sprawie poparcia wniosku Zarządu Portu Morskiego Kołobrzeg Sp. z o.o.,
23. określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Miasto Kołobrzeg oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków,
24. ustalenia stawki opłat za korzystanie przez operatora i przewoźnika z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Miasto Kołobrzeg,
25. zmieniająca uchwałę w sprawie uznania za użytek ekologiczny "Ekopark Wschodni" terenów leżących we wschodniej części Kołobrzegu,
26. uzgodnienia przeprowadzenia prac pielęgnacyjnych w koronach drzew będących pomnikami przyrody (Park im. gen. J. H. Dąbrowskiego),
27. uzgodnienia przeprowadzenia prac pielęgnacyjnych w koronach drzew będących pomnikami przyrody (Bulwar im. Marynarzy Okrętów Pogranicza),
28. uzgodnienia przeprowadzenia prac pielęgnacyjnych w koronach drzew będących pomnikami przyrody (Park im. 18 Marca),
29. wyboru nowego przedstawiciela Rady Miasta Kołobrzeg do Komisji Mieszkaniowej przy Prezydencie Miasta Kołobrzeg.
6. Sprawy Komisji Rewizyjnej:
1. sprawozdanie z kontroli problemowej toku postępowania Gminy Miasto Kołobrzeg (Inwestor) w sprawie uszkodzeń nawierzchni - w ramach inwestycji pt. "Poprawa dostępności do portu - Etap II" oraz podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wniosku Komisji Rewizyjnej z kontroli problemowej toku postępowania Gminy Miasto Kołobrzeg (Inwestor) w sprawie uszkodzeń nawierzchni - w ramach inwestycji pt. "Poprawa dostępności do portu - Etap II",
2. sprawozdanie z kontroli problemowej realizacji wykonanych projektów budowlanych pod kątem ich wykorzystania w latach 2012 - 2016.
7. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności między sesjami.
8. Wolne wnioski i informacje.
9. Zamknięcie sesji.
Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie. Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl