Miasto zachęca mieszkańców do wyplenienia ankiety dotyczącej strategii rozwoju sportu w naszym mieście na lata 2025-2030. Dokument można wypełniać do 20 października.

W ramach projektu Opracowanie Strategii Rozwoju Sportu dla Gminy Miasto Kołobrzeg na lata 2025-2030+, obecnie prowadzone jest badanie ilościowe wśród mieszkańców Kołobrzegu. Miasto zachęca do udziału w badaniu poprzez wypełnienie ankiety. Dzięki współpracy miasto będzie miało możliwość przeprowadzenia kompleksowej oceny potrzeb i oczekiwań związanych z rozwojem sportu w Gminie Miasto Kołobrzeg, co pozwoli na wyznaczenie celów w tym zakresie i określenie zestawu przedsięwzięć do realizacji. Elementem tej strategii jest także zebranie różnego rodzaju opinii zarówno od sportowców, stowarzyszeń, klubów, mieszkańców. W samym dokumencie, jak podkreśla Ilona Grędas-Wójtowicz, nie będzie informacji odnośnie wysokości dotacji na sport. Ankietę można wypełniać do 20 października, która dostępna jest na stronie tutaj Badanie jest w pełni anonimowe, a jego wyniki posłużą wyłącznie do wyznaczenia celów rozwoju sportu, a także zaplanowania działań. 

Więcej w materiale wideo.

Komentarze  
+3 # Mieszkaniec 2024-10-16 17:34
Megabzdura.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
0 # Kg 2024-10-17 09:37
Jedne z pierwszych pytań. Do jakiego innego miasta wyjeżdżasz uprawiać sport i podaj jaki? albo ile wydajesz miesięcznie pieniędzy na uprawianie sportu?
Powinny być pytania oo oczekiwania, propozycje itp a nie inwigilujace uczestnika.
Skutecznie mnie zniechęcilo do kontynuowania tej zabawy, zwłaszcza że brak odpowiedzi uniemożliwia przejście do następnego pytania.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
Dodaj komentarz

Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie. Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl

Kod antyspamowy
Odśwież

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn