Podsumowanie działań miasta w zakresie promocji
Podczas wczorajszego posiedzenia Komisji Sportu i Turystyki podsumowano działalność oraz wydatki miasta w zakresie promocji za ubiegły rok.
2022 rok to drugi rok podczas którego miasto w pełni mogło komunikować nową markę Kołobrzeg Re:generacja. Zeszłoroczny budżet przeznaczony na promocję to 1 milion 800 tysięcy złotych.
Miastu udało się pozyskać na cele promocyjne ponad 270 tysięcy złotych dotacji. Kampania dotycząca marki Kołobrzeg Re:generacja prowadzona była m.in. na kilku portalach internetowych, a także w stacjach telewizyjnych takich jak TVN czy TVP. Jednym z wydarzeniem, które ma duże znaczenie jeśli chodzi o promocję naszego miasta, jest Projekt Plaża.
Jakie wydarzenia czekają nas w tym roku można śledzić na stronie internetowej https://www.kolobrzeg.eu/
Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie. Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl