Rusza wakacyjna kampania promocyjna
Kołobrzeg już z nową marką Re:generacja rozpoczyna promocję sezonu wakacyjnego. Spoty promocyjne pojawią się na antenie największych stacji telewizyjnych TVN, Polsat i TVP. Już dziś w Kołobrzegu gości Onet Rano w Podróży z portalu ONET.pl. Od 7.55 program na żywo.
W tym roku Kołobrzeg oprócz Internetu stawia na współpracę z największymi stacjami telewizyjnymi i radiowymi. Radio ZET będzie obecne ze swoim studiem plenerowym podczas otwarcia Strefy Chill w porcie jachtowym, natomiast z Radiem RMF FM przeprowadzony zostanie ogólnopolski konkurs pn. „Foto z wakacji”. Do działań promocyjnych zostało włączone również radio TOK FM, które wyemituje serię podcastów o możliwościach spędzania wolnego czasu w Kołobrzegu.
Wzorem ubiegłego roku i świetnych wyników Kołobrzeg ponownie skorzysta z opcji promocji w telewizji poprzez lokowanie. Na żywo z Kołobrzegu emitowane będą programy jak „Pytanie na śniadanie” oraz „Dzień dobry TVN”. Zaplanowana jest również kampania bilbordów sponsorskich we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych.
- Promocja sezonu opiera się na różnych kanałach dotarcia z ofertą. Obecni będziemy w Internecie, w telewizji i radiu - informuje Marta Ostapiec, zastępca dyrektora ds. promocji Regionalnego Centrum Kultury w Kołobrzegu. - Nie zabraknie również współpracy z największymi serwisami turystycznymi. To nasz pierwszy sezon promocyjnych pod szyldem nowej marki, więc tym bardziej liczymy na szeroki odzew – dodaje Marta Ostapiec.
- Na ten sezon przygotowaliśmy szereg wydarzeń kulturalnych i artystycznych, z których wiele będzie miało również charakter promocyjny – mówi Tadeusz Kielar, dyrektor Regionalnego Centrum Kultury w Kołobrzegu. - Już dziś zapraszamy na Jarmark Solny, Festiwal RCK ProJazz, na koncerty w przestrzeni miasta, czy Festiwal Artystów Ulicy. Jesteśmy przekonani, że w te wakacje każdy znajdzie coś dla siebie. A więcej szczegółów o tym co, gdzie i kiedy, wkrótce pojawi się na naszej stronie internetowej i portalu facebook – dodaje Tadeusz Kielar.
Koszt całej kampanii promocyjnej to około 600 tys. zł.