W piątek w Regionalnym Centrum Kultury odbył się pokaz nowej marki Kołobrzegu. 

 Podczas zamkniętego spotkania z dziennikarzami prezydent A. Mieczkowska przedstawiła nowy film promocyjny, logo i hasło Kołobrzeg RE: GENERACJA.

"Dlaczego Re:Generacja? Dlatego że stawiamy na równowagę, zdrowy balans między miastem a ekologią. Stawiamy na równowagę relacji mieszkańców i turystów. Stawiamy na komfort i jakość życia na europejskim poziomie."

Jesteśmy miastem z niesamowitymi walorami naturalnymi i ogromnym potencjałem rozwojowym. Myślimy o naszym mieście odważnie, nowatorsko, europejsko. Razem możemy wykorzystać potencjał miasta tak, aby przyszłe pokolenia były dumne ze zmian jakie obraliśmy - mówiła podczas prezentacji Anna Mieczkowska.

 

Nowe logo i strategia Kołobrzegu kosztowały 70 tysięcy złotych.

 

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn