KOŁOBRZEG RE:GENERACJA (wideo)
W piątek w Regionalnym Centrum Kultury odbył się pokaz nowej marki Kołobrzegu.
Podczas zamkniętego spotkania z dziennikarzami prezydent A. Mieczkowska przedstawiła nowy film promocyjny, logo i hasło Kołobrzeg RE: GENERACJA.
"Dlaczego Re:Generacja? Dlatego że stawiamy na równowagę, zdrowy balans między miastem a ekologią. Stawiamy na równowagę relacji mieszkańców i turystów. Stawiamy na komfort i jakość życia na europejskim poziomie."
Jesteśmy miastem z niesamowitymi walorami naturalnymi i ogromnym potencjałem rozwojowym. Myślimy o naszym mieście odważnie, nowatorsko, europejsko. Razem możemy wykorzystać potencjał miasta tak, aby przyszłe pokolenia były dumne ze zmian jakie obraliśmy - mówiła podczas prezentacji Anna Mieczkowska.
Nowe logo i strategia Kołobrzegu kosztowały 70 tysięcy złotych.
Ale jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę.
mozna bylo to przeznaczyc na szpital.
ze to poszlo z moich pieniedzy prosze o ujawnienie zwyciezcy tego gowna.
tak to obcinajo inwestycje w miescie bo covid ale 70tysi na barachło to potrafio wydac,
po to komu wyglada jak kibel
Te logo wygląda jakby konkurs odbył się w przedszkolu.
dokąd zmierza Platforma w swojej kreatywności i innowacyjności?
dobry produkt zmian nie potrzebuje,czy My mieszkańcy powinniśmy płacić za "twórczość" urzędu?
Czy pani nie widzi, że tym swoim wystąpieniem w RCK wpisuje się pani w kampanię marketingową jednego z kołobrzeskich hoteli?
Ta pani strategia to wypisz wymaluj strategia tego hotelu!
Nie. To produkt finalny. Taki suplement do reklamy hotelu.