Prezydent miasta zaprasza mieszkańców Miasta Kołobrzeg do udziału w konsultacjach w sprawie zmiany granic Gminy Miasto Kołobrzeg, które będą odbywały się od 29 stycznia do 26 lutego.

Przedmiotem konsultacji jest zmiana granic administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg przez włączenie do Gminy Miasto Kołobrzeg obszaru: części sołectwa Korzystno z Gminy Kołobrzeg.

Zasięg obszaru planowanego do przyłączenia został określony w załącznikach do uchwały 

Nr LXVII/1040/23 Rady Miasta Kołobrzeg z dnia 29 listopada 2023 r. sprawie przeprowadzenia konsultacji w przedmiocie zmiany granic administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg. 

Celem niniejszych konsultacji jest poznanie opinii mieszkańców na temat planowanej zmiany granic Gminy Miasto Kołobrzeg.

Konsultacje prowadzone są w dniach od 29 stycznia do 26 lutego 2024 r.

Informacje na temat konsultacji dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miasta Kołobrzeg (BIP – zakładka Ważne Informacje > Konsultacje Społeczne), na stronie internetowej www.kolobrzeg.pl, na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg.

Konsultacje przeprowadza się z wykorzystaniem papierowej ankiety konsultacyjnej zawierającej pytanie o następującej treści:

„Czy jesteś za zmianą granic Gminy Miasto Kołobrzeg polegającą na włączeniu do Gminy Miasto Kołobrzeg części sołectwa Korzystno z Gminy Kołobrzeg?”

Wyrażenie opinii polega na odpowiedzi na zadane w ankiecie pytanie poprzez umieszczenie jednorazowo znaku „X” w wybranej jako odpowiedź rubryce: „JESTEM ZA”, „JESTEM PRZECIW” lub „WSTRZYMUJĘ SIĘ”. Brak postawienia znaku „X” lub postawienie znaku „X w więcej niż jednej rubryce uznane zostanie za brak wyrażenia opinii.

Na formularzu ankiety konsultacyjnej należy wpisać swoje dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, datę wypełnienia ankiety, zaznaczyć nazwę dzielnicy oraz złożyć własnoręczny podpis.

Ankieta, która nie będzie zawierała wypełnionych wszystkich wymaganych pól i hologramu nie będzie brana pod uwagę.

Każdy mieszkaniec może wyrazić opinię poprzez jednorazowe wypełnienie ankiety.

Formularz ankiety zostanie udostępniony:

1) w Urzędzie Miasta Kołobrzeg,

2) u Pełnomocnika Prezydenta ds. budżetu obywatelskiego i partycypacji społecznej,

3) u Radnych Rady Miasta Kołobrzeg,

4) u członków Zarządów Dzielnic,

5) w jednostkach organizacyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg,

6) w spółkach prawa handlowego Gminy Miasto Kołobrzeg.

Wypełnione ankiety papierowe można składać bezpośrednio u osób udostępniających ankiety oraz miejscach udostępnienia ankiet.

Raport z wynikami konsultacji zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej www.kolobrzeg.pl, na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg oraz przedłożony Radzie Miasta Kołobrzeg.

Proces konsultacji prowadzi – koordynuje Joanna Pawlak Pełnomocnik Prezydenta ds. budżetu obywatelskiego i partycypacji społecznej, tel. 94 35 51 590, email: j.pawlak@um.kolobrzeg.pl.

 

Dodaj komentarz

Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie. Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl

Kod antyspamowy
Odśwież

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn