Prace przy budowie galerii handlowej „Karuzela” są mocno zaawansowane, a jej otwarcie nastąpi już jesienią. Aktualnie lokale są przekazywane najemcom, którzy je wakańczają i aranżują.

Od naszej ostatniej wizyty na terenie galerii „Karuzela” widać duże zmiany. Obiekt ma już położony dach, a budynek jest już prawie zamknięty. Całkowita powierzchnia budynku wynosi 38 000 m2, z czego ponad 20 000 m2 wyniesie łączna powierzchnia samych sklepów, których znajdzie się tu około 50. Jak powiedziała nam Ewa Pakuła z marketingu „Karuzela” Holding Sp. z o. o., większość lokali została już przekazana i aktualnie są one wykańczane i aranżowane przez najemców.

Jeśli chodzi o marki sklepów, to dużą powierzchnię zajmie market sieci Lidl oraz Media Expert. W galerii znajdą się także sklepy sportowe, takie jak KS Sport i Martes, drogerie Rossmann i Super Pharm połączona z apteką, oraz cieszący się coraz większą popularnością Dealz. Kilka lokali zajmie grupa LPP, której marki to Reserved, House, Cropp i Sinsay. Inne sieciówki, które zaplanowano to: Deichmann, Świat Książki, Home&You, CCC, Pepco, Tedi, KiK, Apart, Orange, Ochnik, Big Star, Monnari, Hebe, Świat Zabawek, New Yorker, czy Diverse. 

Otwarcie galerii planowane jest jesienią. 

Aktualnie podpisywane są umowy z branżą gastronomiczną. Na razie wiadomo, że w food court’cie Karuzeli znajdą się  3 kawiarnie i zjemy w 4 fast foodach, a właściciele holdingu chcą nawiązać współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami.

Warto dodać, że wszystkie prace przy budowie obiektu przeprowadzane są w terminie.

 

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn