×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 70.

Zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w XXXVII sesji Rady Miasta on-line. Sesja odbędzie się we wtorek 30 stycznia 2018 r. w dużej sali konferencyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg, ulica Ratuszowa 13. Start o godz. 9:00.
 
 
 
W porządku obrad - podjęcie uchwał w sprawie: sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej, zmian w uchwale budżetowej Gminy Miasto Kołobrzeg na 2018 r., rozpatrzenia petycji Grupy inicjatywnej w imieniu mieszkańców Kołobrzegu, upoważnienia Prezydenta Miasta Kołobrzeg do złożenia wniosku o dofinansowanie z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego „Poprawa jakości powietrza. Część 6) Budynki użyteczności publicznej o podwyższonym standardzie energooszczędności” oraz przyjęcia do realizacji przedsięwzięcia pn. Regionalne Centrum Innowacyjnej Administracji w Kołobrzegu i wiele innych.



Porządek obrad XXXIX sesji Rady Miasta Kołobrzeg, która odbędzie się 30 stycznia 2018 roku o godzinie 9:00 (wtorek) w dużej sali konferencyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg, ulica Ratuszowa 13.
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z wykonania uchwał Rady i informacje o przeprowadzonych przetargach.
3. Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi.
4. Podjęcie uchwał w sprawie:
   1. sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej,
   2. zmieniająca uchwałę w sprawie udzielenia w roku 2018 pomocy finansowej innym jednostkom samorządu terytorialnego,
   3. zmian w uchwale budżetowej Gminy Miasto Kołobrzeg na 2018 r.,
   4. rozpatrzenia petycji Grupy inicjatywnej w imieniu mieszkańców Kołobrzegu,
   5. upoważnienia Prezydenta Miasta Kołobrzeg do złożenia wniosku o dofinansowanie z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego „Poprawa jakości powietrza. Część 6) Budynki użyteczności publicznej o podwyższonym standardzie energooszczędności” oraz przyjęcia do realizacji przedsięwzięcia pn. Regionalne Centrum Innowacyjnej Administracji w Kołobrzegu,
   6. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Miasto Kołobrzeg na lata 2018 - 2024,
   7. oddania w dzierżawę na okres 3 lat działki numer 157 obręb 10, położonej przy ulicy Jasnej w Kołobrzegu,
   8. określenia kryteriów naboru do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Kołobrzeg, do postępowania rekrutacyjnego dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły,
   9. określenia kryteriów drugiego etapu postępowania rekrutacyjnego do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miasto Kołobrzeg,
   10. ustalenia cen i opłat za usługi lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Dygowo, wykonywane przez Komunikację Miejską w Kołobrzegu sp. z o.o.,
   11. ustalenia uprawnień pasażerów Komunikacji Miejskiej w Kołobrzegu sp. z o.o. do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów środkami lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg, Gminy Kołobrzeg i Gminy Dygowo,
   12. postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne,
   13. uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg,
   14. wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki tej opłaty oraz stawki za pojemnik o określonej pojemności,
   15. szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną opłatę,
   16. wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, terminu i miejsca składania deklaracji przez właścicieli nieruchomości położonych w granicach Gminy Miasto Kołobrzeg oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
   17. terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
   18. ustalenia stref płatnego parkowania oraz opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg oraz sposobu ich pobierania,
   19. uzgodnienia realizacji inwestycji celu publicznego na terenie użytku ekologicznego.
5. Sprawozdania Komisji Rewizyjnej:
   1. z kontroli kompleksowej wykonywania decyzji administracyjnych na zajęcie pasa drogowego za rok 2015 i 2016,
   2. z kontroli problemowej oddawania gruntów w pasie drogowym na podstawie umów cywilnoprawnych za rok 2015 i 2016,
   3. z działalności w roku 2017.
6. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności między sesjami.
7. Wolne wnioski i informacje, w tym sprawozdania z działalności stałych Komisji Rady Miasta w roku 2017.
8. Zamknięcie sesji.
 
 
Dodaj komentarz

Komentarze na portalu informacje.kolobrzeg.pl są własnością ich twórców. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie. Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za niestosowny lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: studio@tkk.pl

Kod antyspamowy
Odśwież

Udostępnij

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn